Men ibland glimmar det till. Som i ett exemplet nedan där någon på Mr. Jet (eller hos deras byrå/er) har tänkt till och kopplat ihop sadelskydd och dåligt väder = parkera cykeln, köp solstol hos Mr. Jet och dra till varmare breddgrader.
04 september 2008
Jettebra produkt
Att hitta en give-away som passar bra ihop med ens varumärke är inte det lättaste. Det visar sig bland annat i att många gåvor i samband med köp eller liknande inte har någon klar koppling till varumärke/vara/tjänst och därmed inte riktigt fyller sin funktion.
Men ibland glimmar det till. Som i ett exemplet nedan där någon på Mr. Jet (eller hos deras byrå/er) har tänkt till och kopplat ihop sadelskydd och dåligt väder = parkera cykeln, köp solstol hos Mr. Jet och dra till varmare breddgrader.
Men ibland glimmar det till. Som i ett exemplet nedan där någon på Mr. Jet (eller hos deras byrå/er) har tänkt till och kopplat ihop sadelskydd och dåligt väder = parkera cykeln, köp solstol hos Mr. Jet och dra till varmare breddgrader.